"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- kudarc -

2013/09/20. - írta: bendeati

Egy darabig azt gondoltam magamról, hogy meg tudom fogalmazni...
Gyúrtam, kevertem, nyújtottam, majd megint összegyúrtam és kinyújtottam... De szakadt, foszlott, nem volt az igazi. Aztán rátaláltam, vagyis régen ismertem és tudtam, hogy van, hát íme... 

kinek nem inge... bocs, Ákos...

"Itt mindenki vendég
És a házigazda fizet
Te idd csak a borát
És prédikáld a vizet

De tanuld meg szépen
Hogy gyűlölni tilos
Akkor is ha van, 
Aki minden szennyből kimos

Ha bűnöktől roskadó
Ágyadba fekszel
Ha gyúlékony tervekkel
Ébredsz fel reggel

Magadtól minden forró 
Gondolatot űzz el
És ha jót akarsz magadnak
Hát ne játssz a tűzzel

Mert beleremeg a föld 
Amikor megszólal
Nem fog tetszeni
Az utolsó hangos dal..."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr365526526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása