"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- evolúció(?) -

2014/02/18. - írta: bendeati

eljárás love_evolution
{
ciklus amíg (meg nem unják)
  {
    annyira szerettem volna, hogy megszeress, hogy hazudtam magamról neked
    annyira megszerettelek, hogy hazudtam miattad mindenkinek
    hagytam, hogy azt hazudd magadnak, hogy nincsenek hibáim
    hazudtam magamnak, hogy még mindig szeretlek és elfogadlak
    azt hazudtam Neki, hogy már nem szeretlek
    azt hazudtam neked, hogy Ő csak egy barátom
    hazudtam magamnak, hogy mindkettőtöket szeretem
    hazudtam neked, hogy már nem találkozom Vele
    hazudtam Neki, hogy már szakítottam veled
    hazudtam a Világnak rólad, hogy megértsék, miért szakítottunk
  }
}

ja, ez csak egy elképzelt program elképzelt kicsiny eljárása, ha valaki magára ismer, az nem a Világ, hanem az ő hibája.
de hazudhat is magának, hogy másként volt/van/lesz... majd írunk arra is algoritmust.

:)

evolution.jpg

 

Címkék: kritikus
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr985820821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása