"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- beszélgetés -

2015/06/22. - írta: bendeati

- Alig írsz mostanában... Csak nincs valami baj?
- Nincs. De miről írjak?
- Csak történik veled valami, csak van mit mutogatni a Világnak?
- Mutogatni vagy megmutatni? Nem mindegy... Hiszen szép sem vagyok...
- Honnan veszed?
- Nincs tele a FaceBook-om szelfikkel. Még szelfibotom sincs.
- Okos lehetsz, ha szép nem is.
- Ááá, nincsenek fényképeim a bizonyítványaimról...
- Na, de pénzed csak van!
- Csak amennyi jut. De sosem megyek a tengerpartra.
- Na és az idézetek?
- Akad néhány, de manapság csak akkor érdemes kiírni őket, ha nem érted a szót.
- Zene?
- Szinte senki sem hallgat zenét, aki meg mégis, annak nem kell róla írni, mert hallja.
- Gondolatok csak vannak, hát, a kutya rágja meg!!!
- Vannak, de kit érdekel? Ki szeret szembesülni azzal, ami körülötte van? Kit érdekel manapság a másik véleménye? Hiszen minden azzal kezdődik, hogy ÉN, és azzal is folytatódik...A TE, TI, MI kiveszőben...
- Akkor írj erről. 
- Éppen azt csinálom.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr667564514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ibolya Szálingerné Nagy 2015.06.22. 18:40:43

Igaz gondolatok...én is néha ezen medtálok, bár teszek lépéseket, hogy megtudjam,...hogy vagy? Írj még, ki, magadból! :-) Nem érdekes, hogy én hogy vagyok, azt én kiírom magamból! Szeretetel ölellek...találkozunk a Tengernél, itt lent! :-)
süti beállítások módosítása