"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- mitévő -

2009/06/09. - írta: bendeati

"Leszek annyira könnyű...
Vagyok annyira szép..."

mert mit és hogyan és tegyem vagy ne tegyem..

"Hogyha hozzám beszélsz ne a cipőmet nézd hiszen annyira könnyű
Mennyire könnyű mondd?
Pont mint a falnak a fej:
Te bevered és várod hogy jöjjön de nem jön
Nem
Csak vérzik
Mért?
Mert kíváncsi vagy
Azt te honnan tudod?
Amire kíváncsi vagy...
Honnan?!
...Nem mondom el"

na, én sem mondom el.. vagy ha elmondom, nem hiszed, esetleg kétségbe vonod, vagy úgyis tudod, hát minek mondjam...

"Szeretni szeretni szeretni szeretni
Szeretni szerinted annyi csak hogy jössz
Szeretni szeretni szeretni szeretni
Szeretni szerinted annyi csak hogy jössz, látsz, mész és közben mondod
Végig mondod
Nekem ezt nem kell hogy mondd ebben biztos vagyok
Te is biztos lehetsz"

...és ennél többet nem is kell mondani...

- forrás: Hiperkarma: Mitévő -

Címkék: zene érzem
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr811175786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása