"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- reggeltől estig -

2012/01/11. - írta: bendeati

reggeli gondolat, mert Gábor üzenete járt a fejemben:

légy a Teremtő,
az Ő,
az alkotó adó és elvevő,
s én leszek a szenvedő,
a szigorú és megengedő,
kérlelhetetlen tévedő,
a távolba Veled révedő,
a végtelen álomból fel nem ébredő.

és a nap csak elment valahogy, ilyen félig tétlen, félig kapkodós órák után sietős az utam hazafelé, a sok fura ember, a hencegő füves a metrón megmosolyogtat.

délután illatod vesz körül,
álmosan bújok, szemed látom örül,
tested sem bús, magába fogad,
ha szolgálóm vagy, én az urad,
majd cserélünk, kell a hatalmad,
s én szolgaként remegve alattad...

esti bor, csak pár pohár, ismerős a csend körülöttem, mennyit hallgattam, hányszor hallgattattam el furcsa zenékkel, és hiányzott mégis, hangerő le, majd újra fel...
"csak a csend meg a zaj,
na azok idegesítenek"
 

Címkék: érzem verselek
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr183538102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása