"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- szerek -

2009/03/19. - írta: bendeati

talán hatnak a szerek
a bőrömön vagy a tüdőmben,
s mikor diagnosztizálják,
én tagadom,
hogy nem, én nem,
és rossz lesz
és értelmetlen,
és nem látok jót
az élvezetben
és talán majd bánom,
hogy nem kértem fel
a bálon
az Életet.

Címkék: érzem verselek
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr951013013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása