"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- betűk -

2009/11/29. - írta: bendeati

Egy betű a K, mely kemény de mégis beleégett lelkembe, gyermekkorom óta hajszolom, s megleltem végre. A lesz a következő, hiszen nevem csengésének minden rezdülésében, a hullámok gerjesztette csend múlásában dadog. T, melyet leírtam milliószor, hiszen Te vagy nekem reménytelve, bizalommal, s csak Ámulok  szépségeden, harcos fiatalságodon, s abban reménykedem, hogy sokáig jut nekem belőle. Végezetül M, mi vagyunk, ketten a világ ellen, együtt tisztán, szabadon.

Ne hagyjuk veszni, én őrizem a szemed s őrizem a neved...

Címkék: személyes érzem
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr841560287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása