"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- várom -

2010/05/26. - írta: bendeati

Valamit kéne ide írnom, nem? Vagy nem is hiányzott?
Írjam ide, hogy reggel megharaptalak volna?
Vagy azt, hogy nem láttalak, mikor te láttál?
Esetleg azt is ide írhatom, hogy csak azért álltam oda, hogy ott legyek? Hogy ne a hátad mögött kalimpáljak a karjaimmal, hogy észrevegyél?
De legépelhetem, hogy nem bánom, hogy elmaradt és előbb bújhattam oda, ahová minden percemben vágyom?
Vagy osszam meg mindenkivel, hogy az a fránya idő azért csak elrepül mindig, olyankor meg főleg, amikor vánszorognia kellene?
Netán a magányomban várakozást tegyem közszemlére? A csókokat, melyek a jövőt erősítik? A félelmes nagy kertet, amiben az ég felé kiálthatom az ujjam mutatva, hogy NEM FÁJ?
Vagy mondjam el mindenkinek, hogy várom a mosolyod?

Igen. Ez lesz az. Várom a mosolyod, hogy újra lássam...
 

Címkék: gondolat érzem
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr652034412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása