"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- út -

2011/01/15. - írta: bendeati

A hová és a miért? E kettő a fejemben, mennék, de miért is és hová indulhatnék? Útrakeltem, ideértem a semmibe, amiről azt hittem valami, és a valami bármi volta rémiszti kétkedő lelkem. Lehetne a bármiből EGY, lehetne a miértekre CSAK és MIÉRT NE a válasz, és jó volna, ha látnám az ÚT végét.. vagy legalább az irányát...

"Futna!... Ám oly nagyon tünődik,
hogy majdnem elalszik bele.
Erőt is érez, hogy a földig
egy várost lerontson vele."

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr342585270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csegylány 2011.01.18. 22:57:55

nagyon szeretem ahogy írsz, meg a gondolataidat. hajrá hajrá csak így tovább;)

bendeati 2011.01.19. 10:03:18

@csegylány: köszönöm, most kérdezném, hogy ki vagy, de olvastam: egy lány a tömegből.. bár ezt ne képzeld, a tömeget egyéniségek alkotják...
süti beállítások módosítása