"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- lecsendesedik -

2011/06/15. - írta: bendeati

nem csak a Hegy látta, ahogy öleltelek,
nem csak a Szél súgta nekem, azt hogy szeret.
nem csak a Tó símogatta arcom lágyan,
és nem csak a Fák fogták a kezem bátran.

annyi minden van bennem,
annyi elkeseredett düh és harag,
annyi kérdés, és mind bennem marad,
elcsitul, elcsitítod, nem érdekel
az alvilág, ahol térdepel
a sok bukott angyal.

lehet törnék, zúznék, romba döntenék mindent,
az arcokba vágnám,
tőrt a szívbe és kitárnám
összes haragom, gyűlöletem,
de ha velem vagy, nem tehetem.

valahogy múlni látszik,
valahogy elcsendesül a Harc,
majd visszatér néha,
ahogy a sok rejtőzködő Arc,
de a Hegy tövében,
Tó tükrében
gyöngyként ragyog a szemed,
és pár pillanatra békés leszek...

Címkék: gondolat verselek
4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr432985254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

goodnight 2011.06.21. 19:01:00

ez nagyon, nagyon szépre sikeredett :)

goodnight 2011.06.21. 19:01:36

ez nagyon-nagyon szépre sikeredett.

Diána lapja 2011.07.01. 22:35:59

Szia Ati,
Nem tudom mi történt, pusztán sejtem a facebookról meg innen. Szeretném ha erős lennél, és ha bármiben tudok segítek.

Üdv egyetemi osztálytársad Dia

Verde Lunaria 2011.09.28. 15:34:09

Gratulálok, ez kivételesen jó vers!
süti beállítások módosítása