"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- amulett -

2013/09/13. - írta: bendeati

Nos, tényleg elkezdődött...
Kicsit gondoltam kivárok, hátha csak valami álomszerű, hogy a nagy nyári láblógatás után újra szeptember van. De valóság. Mondhatni szerencsére. Milyen lesz? Amilyen szokott lenni. Nehéz, de mégis kihívás, teljesítendő és szerethető. 

Mert csak szeretettel lehet csinálni. De úgy, hogy nem magamat szeretem. Ez nem önmegvalósítás. Mások megvalósítása... Alkotás, de nem magamnak. Házat építesz másoknak. Tetőt a fejük fölé törődésből, odafigyelésből, ösztönzésből. Csak így lehet... azt hiszem...

Jó, tudom, kicsit Vidám Vasárnap hangulata van. Kár, hogy a szeretet szót is elcsépeltük. Ahogy amortizáltuk az érzéseket, az erényeket, az örömöt és felemeltük a bánatot, a gyűlöletet. Igen, többes számban. Mi. Nem ti, hanem velem együtt MI. Hívjuk önkritikának. Hívjuk beismerésnek. Vagy ne hívjuk semminek. 

Ez az, hívjuk Semminek. Bár nem hiszek a Semmiben. A Mindenben sem. Azt nem lehet elérni, de a Valamiben hiszek. Mert Valami van a Semmi és a Minden között.

Ja, a láblógatás... Ott tartottam. Mennyi gondolat volt a fejemben, de inkább nem írtam le. Lehet jobban jártam, lehet jobb lett volna nem a fejemben kergetni őket. De aztán elkoptak. Pedig volt benne önkritikus, bocsánatkérő, szánakózó, ironikus és cinikus is. Kinek mi jutott volna. 

De csak egy maradt meg, vagyis egy gondolattá változott át minden:
Ha a kereszted rajtad van, azt gyűlölettel le nem vetheted magadról.

"Őrizd meg a lelkedet, szétszórt érzelmeidet!
Szorítsd létedhez közel a hitedet.
Ha sok-sok ártó tündér szívedhez is ér.
Amuletted majd ettől is megvéd."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr555512467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása