"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- koldus -

2011/07/09. - írta: bendeati

koldus voltam mindig, a szívek koldusa,
játszottam és belehaltam, de soha
nem hittem többet, mint ami lehet,
nem kaptam többet, mint amit
koldusként kapni lehet...

és most én, az utcán lakó rágyújtok,
égő parazsamra hajolva maradok,
elszívom, de nem fogy talán soha,
így lettem tényleg szívednek koldusa...

Címkék: verselek
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr233053281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása