"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- semmi extra -

2011/12/13. - írta: bendeati

valami eszemben volt egyik nap. és elfelejtettem... lehet nem is volt fontos... vagy csak nem foglalkoztat igazán. na meg az "alkotói válság". mert olyan van. nálam. most. mert a kevés ami bennem van és írásra késztetne eltörpül a sok mellett ami bennem és körülöttem van. vagy valami ilyesmi. szóljon aki érti...

segítek. van egy-két dolog, ami azért zavar, de annyira nem, hogy szívfájdalmam versbe, dalba, rímbe, prózába öntsem. persze mesélni tudnék, mert például az engem folyton hazugnak nevező,  "Miss. Tisztesség" és "Miss. Földre Szállt Angyal" (némelyek szerint Földre Sz*rt Angyal) igencsak elfelejt jelentkezni a 126,5 négyzetének megfelelő pénzbeli tartozásával, és teljesen természetes, hogy semmire nem válaszol, mert megteheti én pedig megérdemlem. Igaz mondhatnám, hogy drága d*gás volt, ennyit nem is ért, bár akkor az út szélén sétálgató hölgyekhez hasonlítanám, ami azért a jól nevelt imidzsemhez nem illik. lehet flegma és antiszoc leszek és mégsem törlöm vissza ezt a bejegyzést... sőt. még kéne ide valami kedves, átütő, olyan amit letagadtam, pedig van, mert ugye mégis csak hazug vagyok.. de biztonsági mentést legalábbis szoktam csinálni a merevlemezekről. na ennyit "Miss. Kreativitás"-ról, akit hívhatunk úgy is, hogy "Miss. Neménnyomtalakfeltudodhol".

na akkor azért mégis kiírtam magamból.. hurrá.. most már tényleg nincs miről írnom.. ja, de persze lenne, lehetne egy panaszblog is ebből, akár parasztblog is, mert huhúúú, de sok ilyet ismerek :) (itt jut eszembe, FaceBook függők: akit eleve Indiánnak hívnak, annak mi az indián neve? :O)

ám tudjátok mit?! jó volt a tegnap estém, jó volt a vasárnapom, jó, hogy Mellette ébredek és ott alszom el, jó az is, hogy kacagás közben, kicsit kierőszakolva van aki "apucikának" szólít és jó az is, ha rám köszönnek a villamoson.

és a legfontosabb: életemben tegnap utaztam először trolin.. még hogy semmi extra :) ez jobb mint egy kenguru pizsamában...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr223459717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bendeanyu 2011.12.13. 14:00:05

Én azt hittem, hogy szamár fekszik az ágyadban pizsamában, mert egy kissé hasonlít rád.

bendeati 2011.12.14. 07:48:54

Édesanyám kedves és csípős megjegyzése :) kösziiiiiiiii!!!
amúgy a gyerekek tükröt tartanak szüleiknek mert ők is elkövetik ugyanazokat :)

bendeanyu 2011.12.15. 10:01:02

Igen, valószínű, hogy igazad van a tükör ügyben, de vigasztal, hogy egy Csacsi /így kedvesebb/ (Szamár) családba tartozunk.

bendeati 2011.12.16. 10:28:30

Éljenek a Csacsik :)
süti beállítások módosítása