"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- kalap -

2013/03/25. - írta: bendeati

00014558.jpgNéhány gyöngyszem, amely foglalkoztat:

már facebookon (ments meg, Uram minket tőle!) posztoltam, de meg kell ismételnem, ugyanis évek óta zakatol a fejemben: 
miért van, hogy a magukat "liberálisnak" nevezők, akik az EGYÉN SZABADSÁGA, A GONDOLAT SZABADSÁGA, A SOKSZÍNŰSÉG ÉS AZ EGYMÁS ELFOGADÁSÁNAK gyönyörű elméleteit hirdetik, nem képesek elfogadni mások véleményét, életét, cselekedeteit HA és AMENNYIBEN az nem egyezik a sajátjukkal.

a másik, hogy miért van az, hogy a hitelező bank csak addig hívogat, amíg be nem fizetem az esedékes havi számlát? képesek napokig akár reggeltől-estig 5-10-szer hívni (persze nem veszem fel :D), aztán amikor rendezem a számlát, már nem kíváncsiak rám... pedig néha felhívhatnának, hogy vagyok, hogy megy a sorom, mi történt velem aznap... micsoda érdekkapcsolat ez?!

aztán van olyan ismerősöm, aki szidja a kormányt.. nem szeretem... van, aki szidja a kormányt, és kedvelem... ezek szerint nem a politika a gátja az emberi kapcsolatoknak, vagy csak füllentettem, és egyáltalán nem kedvelem az embereket...

talán mert elég sokan iszonyú korlátok között élnek...

olyan jó lenne néha a felnőtteknek megmondani, amit gondolok róluk.. úgy keményen, odamondogatósan, hogy célba érjen.. hogy orrba vágja őket, rájöjjenek, mekkora maflaságokat csinálnak vagy mondanak...
ja, hogy már a gyerekeknek sem lehet megmondani? hát ide jutottunk, kérem szépen...

a kisherceget lassan tovább kell írni, mert a gyerekek sem ismerik már fel az elefántot nyelt óriáskígyót.. nekik is csak egy kalap... :(
vagyis nemcsak a "fölnőttek nagyon furcsák"... de ki tette ezt velünk?

(tudod-tudom, van baj az én fejemben, de aki ismer, ezt úgyis tudja...)

 

Címkék: gondolat kritikus
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr635166830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása