"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- dömdödöm -

2009/03/30. - írta: bendeati

Nos, igen. Dömdödöm. Vagyis nem ilyen egyszerűen. Mert Dömdödöm nem beszél csak úgy. Ő nem beszél mellé, őt nem lehet félreérteni. Aki nem érti, amit mond, ő akkor sem értené, ha retorika tanárként ékesen szólna a világ bajairól... vagy a Bajnairól.

Hopp!! Az első politikai megnyilvánulás a BLOGban.. Igaz, talán jobb, ha nem ismeritek a véleményem. Mert nincs ennyi lámpavas, amire kötelet bogoznánk. Valaki már rendet tehetne, de legalábbis, mikor mi itt lent, megnyomorgatva kékítőt oldunk, hogy megéljünk, szeretnénk reménykedni.. és közben olvasgatjuk a magunk által írt füveskönyveket..

Mindegy is, a négyszögletű kerek erdőben nincsenek bajnaik és eszdéeszek, nincs megszorítás, csak bárányfelhő-bodorítók és dalnokverseny. Mert ma tudjátok minek örültem a legjobban? Dömdödöm versének, ami arról szól, hogy mennyire szereti a barátait, azokat, akik ott élnek körülötte. Mikor mondtátok el a barátaitoknak, hogy szeretitek őket?!

"Dömdödöm, dömdödöm,
dömdö-dömdö, dömdödöm!"

Lehet, én egy szentimentális őrült vagyok, lehet naiv és képzelgő. Lehet, én vagyok a Kis Herceg, és várok-várok, vagy akár lámpagyújtogató módjára percenként gyújtom meg és oltom el a lámpást. De ma délben akkor is tudtam, hogy mindannyiótoknak ezt fogom este írni:

DÖMDÖDÖM!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr341036539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása