"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- celeb hírek -

2009/07/06. - írta: bendeati

Ahogy a parton feküdtem, és elnéztem a furcsán billegő embereket, akik a beképzelt hiányosságaikat takargatják, csoszognak a papucsban és furcsaságokat beszélnek a társaiknak, arra gondoltam, milyen szép kép is ez, és lesz miről írok... Hallgattam magamban az önhatalmúlag felértékelt zenéket, néha lapoztam a könyvben, Rejtő Jenő, mert nyárra kell a kaland, és az utolsókat fújtam az olaj állagú naptejből.

Tényleg szép... Amolyan igazi nyári kép, mindenki erre vágyik, "mindegy, csak süssön a nap!" Tessék, itt van.. Néha a hátamra fordultam, csak azzal az a baj, h nehezen olvasok, oldalra fordulva meg nem az igazi... Mennyi bajom van :S Hihetetlen...

És mindez semmi. Képzeljétek, egy bizonyos Kristóf, egy valószínűtlenül sárga hajú, nem túl hetero srác(?) - amivel egyébként le kell szögeznem, semmi baj sincs, csak ne kerüljön a  hátam mögé - nem talál lakást Izraelben a barátjával... Ez szörnyűséges hír, az Interneten olvastam.. Olvassatok celeb híreket, csoda hogy ezek még élnek, annyi problémájuk van.. Valaki szerezzen már lakást Kristófnak!!! Kérem, és akkor nem minket boldogít.. Hiányozni fog...

De vissza a partra.. Erdélyi Tímea már nem mer monokinizni.. Öjjha! (Ez mostanába a kedvenc szavam) És ki ő?! Jaaaa... tudooom... Barátok közt.. valamikor régen. Miért is nem meri? Mert meglesték.. Videó is készült róla. Annyit nem ér, hogy belinkeljem, de megpróbálom átérezni a drámát.. Szörnyű lehet Tímeának...

És itt nincs vége, soha sincs vége, egyesek az éhséglázadás küszöbén, tizenéves tehetséges fiatalok a család anyagi helyzete miatt nem tudnak továbbtanulni, egyre többen a megélhetésért koldulnak, az Euro sehol, a közös Európa hörögve haldoklik, minden ígéret elfelejtve, de ez mind semmi ahhoz képest, amit a celebek éreznek.. Ki ad ezeknek enni?! Elzárni rögtön a pénzcsapot, agyhalál... Egyszer ránk fog rogyni az Ég. Higgyétek el...

Forró nyári délután volt, szikrázott a nap, csak a rohanó felhők ígértek csendben változást...

Címkék: kritikus
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr391230068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása