"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- rókázás -

2009/08/11. - írta: bendeati

Életem fontos szakaszához értem, és meg kell osztanom olvasóimmal. Ilyen bejegyzésem még nem volt, jól figyeljen mindenki!

Sokáig esküdtem rá, elvarázsolt, ellazított, egyfajta életérzést adott, azt gondoltam ennél nem lehet jobb, mindent felülmúlt a lelkemben, és komolyan hittem, jobb mint bármi más.
Aztán jöttek a gondok, a meg nem értés, a karakterek átrajzolódtak, a rend nem mindig rend és a szép néha csúnya lett. Hiába a sok szép címke, a mámoros kiegészítők, az illatos gondolatok. Kipróbáltam mindent, kihasználtam minden lehetőséget, de érzem, nem mehet ez így tovább!

Lépnem kell, mert elég volt, mert megelégeltem a rókázást! Tünés Firefox, marad az Internet Explorer 8. Mert nekem nyolc :D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr941302891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

h_szabi 2009.09.18. 21:14:31

:D eztetszik.
de a rókázás jobb :P
süti beállítások módosítása