"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- gyere -

2015/10/20. - írta: bendeati

baby_coming_soon.JPGamíg Te azon gondolkodsz, hogy mikor érkezz meg elhagyva a biztonságot, én kitakarítottam a szobád. 

nem lesz ez mindig így, majd eljön a pillanat, mikor szigorú szemmel nézek Rád, és elhagyja a számat az "addig nem mész sehová..." kezdetű mondat...

de ez még messze van, letöröltem a polcokat, rendben sorakoznak a könyvek, már helyén a szőnyeg, az ágy, benne a matrac. a kis cseresznye barátaid is ott lógnak a rácson várva Téged, bár amikor ők megérkeztek, még nem tudták, lesz-e barátjuk, akinek vigyázzák az álmát. 

biztosan lesz majd macid is, mert minden rendes embernek kell egy maci, egyelőre Anya és Apa mackói gondolkodnak a családalapításon.

és behangoltam a csendben szunnyadó gitárt, mert valakinek majd meg kell mutatni a Világ hamis hangjait is...

szóval ne késlekedj...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr228007397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ibolya Szálingerné Nagy 2015.10.20. 20:09:41

Kell a maci, s a gitár is. Kellenek mosolyt csaló apaanya bohócok...kell, aki megmutatja az első lépéseket...s fogja majd kis kezed, ha elesnél...esti gitármuzsika mellett csöndes szendergéssel, mesekönyvvel a kezembenen...osonok ki szép, frissen kitakarított gyerekszobádból.

Ibolya Szálingerné Nagy 2015.10.20. 20:33:39

Várom....tudod, tudjak Róla! <3
süti beállítások módosítása