"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- üzenet -

2009/11/12. - írta: bendeati

dalok zakatolnak a fülemben, dob meg a basszus, a karmám ez, igaz sokak szerint nincs is olyan.. senki nem ért semmit.. nincs megértve.
és merre vagy? a fáradtság korlátol, vagy a világ sötétje öli meg a lelkem?
lesz-e világosabb ennél, vagy tehetelenül várjuk a végét?

s addig éldegéljek a hajlamaim szerint?

s tényleg nem lesz belőlem semmi, hiszen túl öreg vagyok? vagy ez már a valami, ami vagyok? Sanyinak üzenem: "a lényeg vagyok, és senki se láthat"

ez a mai üzenet.

Címkék: személyes
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr751521525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása