"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- megint idézek -

2010/05/11. - írta: bendeati

"Sumák lázadók véreres szemű senkiháziak rámfigyeljetek

Bohócok vagyunk és mind belehalunk
 
IQ-rádiók kábítószerek nézz rám és egyből gerjedek
szerelmes leszek és mind belehalunk
 
Na ez az üzenet
Az üzeneted
 
Akármerre mész felejtőt találsz eltünsz innen akármerre jársz
Mindig az fogad...
Hogy belehalunk
 
Micsoda üzenet
 
A konyhában ül a hamutartóból dekket szedeget
Mással beszél de a szeme az itt kopog a halántékomon
Mindig bejöhet
Szeretem...
Mert te is szereted
 
Rám ne számítsatok én eleget ráztam az öklöm
Eleget hallgattam olyat aki tudta hogy miről beszél
Csak azt nem hogy kinek én a legszélérol jöttem
Tudtam hogy itt leszel valahol és tessék itt vagy
De nem megy
Mit csináljak ha nem megy
 
Mikor itt ülsz velem szemben
És a dekket szedegeted
Hol marad az üzeneted?
A konyhában ülsz és a dekket szedegeted
Hol az üzenet? Hol marad az üzeneted?
Csak a dekket szedegeted
 
Itt akármerre mész felejtőt találsz eltünsz innen
Itt akármit csinálsz mindig ez fogad
Hogy belehalunk
Mind"
Címkék: zene
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr401993942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása