"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- születésnapodra -

2013/07/18. - írta: bendeati

azóta is a Kisfiú maradtam,
az Ég felettem, a Föld alattam,
de Te vagy itt mindig velem,
a nyaram vagy és a telem,
a Csend, a megfontolt ragyogás,
a gyermeki örömmel gagyogás,
az érzéki, a szerető nő,
mire építhetek, a szikla, a kő.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr335413374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vilagpolgar 2013.07.18. 15:34:33

az utolsó négy sor nagyon király lett :))
süti beállítások módosítása