"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- tetőn fekvők -

2010/07/11. - írta: bendeati

Tegnap éjjel éppen elment a Net, amikor azon tűnődtem, miért jó felmászni egy tetőre csoportosan és hol ücsörögve, hol pedig fekve az eget bámulni és fotózni magunkat.

Először megrémültem, hátha egy öngyilkos szekta csoportos életet-lezáró aktusába csöppentem (ha szabad ilyen képzavarral élnem), hiszen mintha még csókolgatták is volna egymást egyesek.

Aztán némi reménykedéssel töltött el a gondolat, hogy ez valami újfajta perverció, és afféle össznépi háztetőn szeretkezős esemény lesz belőle, de nagyon nyugodtan feküdtek, tehát ez a verzió is elvetve.

Mi marad tehát? Na, itt ment el a net, és el is feledkeztem a háztetőn kalandorkodókról..

A kérdést hagyhatnánk nyitva is, amolyan "ma nem foglalkozom a dologal" érzést generálva... Végülis majdnem mindegy, mit csinál néhány fiatal a Zeneiskola tetején, nem? Hiszen fiatalok, felfelé törnek, megmásszák, meghódítják, egyensúlyoznak a magasban...

...csak le ne essenek... :S 

Címkék: gondolat
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr802144111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása