"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- modem -

2010/12/03. - írta: bendeati

azért csak kéne írni valamit, végre felszabadult a lelkem a modemcsere után, ez az esztelen, meztelen nettelen Világ kezdett az agyamra menni. nem volt ami elvonja a figyelmem a munkáról, és majdnem végeztem minden javítanivalóval és még a tv-t is bekapcsoltam hétköznap egyik este, ami figyelemre méltó teljesítmény.

jó, néha 11 óra után csak ráfekszem a távirányítóra és belenézek bizonyos műsorokba, de csak azért hogy leellenőrizzem a tv hálózat megfelelő működését, semmi huncutság. mindenesetre tegnapelőtt az amúgy hihetetlen módon újraindított VV beszavazása ment (hihetetlen, mert annyira emésztési végtermék), és hirtelen azt hittem, hogy az RTL is indított egy ilyen Hustler-féle műsort, mert olyan szánalmasan valótlan, otromba össze-vissza szilikonozott csajok ültek a székeken, hogy az már rémisztő volt.

amúgy gyűjtsetek kupakot, kilónként adnak 5 forintot érte, jó hogy nem galambtollat kell összeszedni azért a pár rongyos pengőért, ami állítólag beteg gyerekeken segít :S ezt sem akartam elhinni, hogy ilyen van. miért azon a pár kupakon múlik, hogy valakit megmentsenek, aki ráadásul alig néhány éves gyerek... szégyen...

esik.. a nagyszakállú öregúr csak-csak megint beborít minket a nagy fehér víztömeggel. hát tegye, ha szórakoztatja, az idén is van mit elfedni.. van itt minden, csak modem legyen...

Címkék: füveskönyvem
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr272491070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csakmert 2010.12.04. 11:15:15

Az új Élettárs! (:

bendeati 2010.12.04. 11:58:40

kell hogy "valaki" mellettem legyen és ablakot nyisson a világra. aki tágítja, izgalmassá teszi és ablakot nyit rá.. bitről, bitre megismerteti, megszépíti, megszeretteti...
süti beállítások módosítása