"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- cella -

2011/05/19. - írta: bendeati

be vagyok ide zárva,
két sör, négy fal, hat húr,
a magány hangja,
akarja,
rabolja, emészti lelkem.
csak elmerengtem...

szavak, melyek leírnak engem,
jó sosem voltam, testem,
lelkem,
az életem
csak ez a négy fehéren koszos fal
a leszaggatott papírok darabjaival.
felfal.
összenyom, szűkül a tér
sár mocsok és vér
amerre nézek,
és félek?
talán...

Címkék: verselek
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr982917840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása