"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- ébren -

2011/11/10. - írta: bendeati

várom a hajnalt vagy inkább az alkonyatot, el sem tudom dönteni, hogy ébredni vagy elaludni szeretek-e jobban melletted...

ébredtem, ébresztettél, kinyitottam szemem, átértékeltem mindent, amit addig gondoltam, hangod felkeltett őrült, hátulgombolós, ámokfutó álom-életemből.
felébresztettél és nem számított, ha megaláznak, ha becstelenül bánnak velem, nem érdekelt a sok rosszakaró, semmi, csak az ébrenlét Veled.

ébren akarok lenni, észnél lenni, nem kergetni ostoba álmokat...

de majd lesz amikor el kell aludni. sokat foglalkoztat mostanában. valahogy átjár a gondolata az örök szendergésnek. nem sürgetem. még nem akarom.

de ha majd kell, melletted akarom azt is...

Címkék: füveskönyvem
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr713367978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása