"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- ördög is voltam -

2012/02/12. - írta: bendeati

"ördög is voltam és gyönyörű angyal
 Ahogy jól esett éppen
 Földre rogytam szálltam az égen
 Voltam hű és hűtlen
 Hol gazdag voltam hol nagyon szegény
 Bátor bár néha féltem
 De soha senki ne mondja rám, nem az álmaimnak éltem"

- Révész -

Címkék: zene
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr924097733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rorygilmore11 2012.02.12. 23:03:59

óóóó beautiful.... :)
süti beállítások módosítása