"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- örök kérdés -

2012/03/19. - írta: bendeati

- Apa, miért haragszik rád az Anya?
- Azt mondta haragszik rám?
- Igen. Mert bántottad őt.
- Nocsak. Bántottam volna?
- Igen. Meg engem is valamikor régen.
- Hát nem tudom... Mást nem mondott?
- Nem. De miért haragszik?
- Biztos rosszalkodtam. Te is rosszalkodsz néha, nem?
- De igen. Szoktam. És te is rosszalkodtál?
- Igen... Előfordult...

 

És még csak öt éves, betűket olvas és összerakja a szavakat, a kis részekből majd egyszer az egészet...
 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr364325767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rorygilmore11 2012.03.20. 12:47:49

...ez elég szomorú..... :(
süti beállítások módosítása