"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- virág -

2009/03/10. - írta: bendeati

Füst szagom van, pedig nem szívtam és itthon este a növényeim vártak. Hárman vannak, mert az egyiket miután átültettem, szétszedegettem. Tavasz van, szaporodniuk kellett, és szeretném, ha végre virágot is hozna valamelyik.
Nem nagy szám, vitorlavirág, vagy minek hívják, de szeretem a kis fehér virágszerű valamit, amit növeszt. Azt akkor csinálja, mikor jól érzi magát. Lassan egy éve nem láttam a virágot, de nemrég megjelent. Remélem lesz sok.. Reménykedem...
Kiraktam a fényre őket, félrehúztam a függönyt is napközben, kaptak vizet is eleget, jó róluk gondoskodni. Talán érzik is, hogy törődöm velük. Talán meghálálják. Ha másként nem, hát a fotoszintézis, ugye.. Meg a látvány, meg a Virág.. na az kell nagyon...

"Pattantsd ki a szíved, elő a rügyekkel -
A mi tüdőnkből száll ki a tavaszi szél"

Címkék: személyes
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr96994752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása