"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- elképzelem -

2009/03/25. - írta: bendeati

elképzelem azt a sziklafalat, lógatom le a lábam, nézem a mélységet, és szembejön a két vakító reflektor. nem látok semmit, csak az éles puffanás.
és csend, bántó, gyilkos, félelmetes csend. élek még? vagy végre hatottak a gyógyszerek és ez már az álom?
de én nem ezt akartam! hogy jutok innen vissza?!
kezdett összeállni a kép, nem kellett volna képzelődni, új út, célok, lehetőségek s ezek hová lettek egy pillanat alatt?!

utánad mentem, hogy ne rántsd magaddal az életed a mélybe.
most vajon jön-e utánam valaki?

Címkék: érzem
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr231026047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása