"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- kémiaversem -

2009/05/04. - írta: bendeati

Megígértem, teljesítem, mert én is megcsinálom a házi feladatot. A "kémiaversem" a blogban:

körülnézek, merre járok,
mindenben kémiát látok.
etil a lötty poharamban,
hajfesték van a hajadban.
körmöd lakkos, tarka-barka
aceton kell neked, majd ha
lemosod azt róla bizony,
hidrofób az a víziszony.

na és ebéd, mi volt mára?
szénhidráttal ne mássz fára,
kövér tested adalékkal
lesz majd tele, ha sokat fal.
tartósítószer sem kéne,
faluszélen öregnéne
sem használta lekvárához,
a sok szer az bizony káros.

mi lesz hát a kábulattal?
a szerektől tompa aggyal?
nikotin ne legyen véled:
füstöddel száll el az élet.
ne sodord és ne lődd magad,
nitrogéntartalmú vacak.
hová jutunk? merre megyünk?
a KÉMIA legyen velünk...

Ugyanez olvasható itt: bendekemia.blog.hu

Címkék: kémia verselek
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr151103305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása