"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- vigyáznak rám -

2009/06/27. - írta: bendeati

"Vigyázok Attila-apára" - mondja, s nem is tudja, hogy nap mint nap ezt teszi, hiszen lehet kiszálltam volna néha, lehet abbahagytam volna, ha nem lenne, és ha van tartásom, ha küzdök, ha nem adom fel, hát érte és miatta is van..

S mellette van akinek színezem az arcát, aki alakít, akiről még gondoskodhatok, akinek a vállán sétálnak gondolataim, miközben számban szuszog az idő...

És ha öregek lesztek, és egyedül lesztek, majd gondoljatok rám sokat, mert Ti vigyáztatok engem.. s őrizzetek, ahogy én őrzöm a létetek...

Címkék: személyes érzem
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr221212597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása