"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- saját -

2010/04/13. - írta: bendeati

Gábor szerint sokat idézek másokat, ez így nem blog, ez nem az igazi, miért is írom le mások gondolatait. Hogy igaza van-e, ezt most nem keresem, kifogásnak persze jó. S lehet igaza van, de ezzel sem jutok előbbre. Mint ahogy semmivel.

Mert Lovasi "barátomat" idézve (ő nem tudja, hogy a barátommá fogadtam, és tessék, Gábor egy újabb idézet) "ami érdekes meg van írva minden", hát akkor minek kínlódjak, a Világ megváltatlanul rohan a Vége felé.

Amúgy sokszor gondoltam, hogy én írok mindent, hogy csak az én gondolataim léteznek és valóra is válnak.

Hittem, hogy megírom a gyermekkorom, de a szüleim kötöttek gúzsba (azóta is hálás szívvel gondolok rájuk).
Hittem, hogy megírom az álmom és az Életcélom, de kiderült róla, hogy a Hivatásom is csak eszköz, a Cél homályba vész és én nem vagyok fontos a folyamatban.
Hittem, hogy olyat írok, amit senki más, felépítem, berendezem, de egy pillanatban haszontalannak tűnt és eldobtam.
Hittem a versben, a gondolatban, de a fióknak és Nektek írok, akik jó esetben vagytok húszan.
Hittem, hogy én írom a szerelmet, a hűséget, az örök vágyakozást, s most József Attila Flóráját kutatom a vagonok között bolyongva.

Vagyis? Akkor tényleg meg van írva minden? Vagy tudunk-e még pár eredeti bejegyzést írni életünk blogjába? Hát látod, Gábor, ez a nagy kérdés.. Majd egyszer talán megválaszolom...

Addig is csókoltatom Édesanyádat, remélem még olvas belőlem ő is ezután :D

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr941919004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gáábi 2010.04.14. 21:38:46

A kérdés megválaszolásának keresésében szívesen állok segítségére. Tudja tényleg nagyon sok minden meg van írva már... de nem minden. Az emberiséget a -miért?- vitte és viszi mindig előrébb és az új célok elérésének vágya... ebben látom egyébként a boldogság elérését is, amiről már annyit beszéltünk. Nem szoktam irkálni ilyen oldalakra (ez nem minősítés volt) de Ön itt megszólított,, illik hát itt válaszolnom. Ja, és arról hogy 20-an olvassák a blogját...Sajnos az ide illő gondolatomat már leírták, és EZÉRT idézek most mást:
"A mondanivalód csak nagyon kevés embert fog érdekelni, de ez így van rendjén. Ne feledd: egy mester értéke nem a köréje csődülő tömeg nagyságával mérhető."
Richard Bach

Lillith7 2010.04.22. 12:23:22

Ha megengeded leszek a huszonegyedik olvasod! :)

bendeati 2010.04.22. 13:20:22

Nagyon kedves gondolat :P így ismeretlenül (?) is...

adenocarcinoma · http://adenocarcinoma.blog.hu/ 2010.05.01. 20:45:35

„Ó én, ó élet,
kérdések nem szűnő árja.
Hitetlenek végtelen özöne,
balgáktól nyüzsgő városok!
Mi jó ezek közt?
Ó én, ó élet!

Válasz:
Az hogy itt vagy,
hogy van élet és egyéniség,
hogy zajlik a nagy színjáték
és te is hozzáírhatsz egy sort.

Hogy te is hozzáírhatsz egy sort... " (Walt Whitman)
süti beállítások módosítása