"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- örökre -

2010/12/23. - írta: bendeati

mint a költőkben a fogyó hold bánata,
úgy nőnek a percek, mikor reám gondolsz,
és foggal-körömmel bőszen küzdesz,
hisz' érzed, hogy mellettem tombolsz,
velem élheted,
velem fáj életed,
de legalább megélheted...

és csak állsz az ablakban, várod,
a csendet is átöleled, magad előtt látod,
hallod és újra elképzeled, ahogy mondja
a Búcsúzás zord szavait füledbe súgja.

ne hidd, hogy most utoljára, ne hidd hogy vége,
a nevedet ezerszer írom fel az égre,
szemedben kéne elvesznem örök időkre...
pedig nem sok,
nem sok van hátra,
perceim a Holddal fogynak
és várnak a halálra.

várnak, hogy elmúlhassanak,
hogy engem elmúlasszanak,
és sírva kísérjen a sor vagy kacagva
gúnyos mosollyal a ravatalra
pillantva írják nevem neved mellé örökre,
s tán így adhatom magam neked örökbe.

Címkék: verselek
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr912535367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

goodnight 2011.02.11. 11:10:19

ez valami hihetetlen lett. nekem nagyon tetszik.rég olvastalak már, most újból szemezgetek
süti beállítások módosítása