"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- a hitem -

2011/05/25. - írta: bendeati

mindig a lényemmel bátorítottam, nem a szavammal.

adtam szabad gondolatokat, buzdítottam a cselekvésre.

nem ismerve a lehetetlent, nem tanítva csak a lehetségest.

a tudás, a szó, a bátorság szabadságát.

és most úgy cselekszetek, ahogy én is tenném, ahogy a lényemből fakad.

ez ad hitet...

 

 

Címkék: személyes
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr822931499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása