"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- szeptEMBER -

2012/09/06. - írta: bendeati

voltak napok, mikor azért nem jutottam el idáig, mert a szünet hatására a teljes punnyadás lett úrrá lelkemen. most meg a "jajjajj" és "hujjujj" meg a "húha" felkiáltásokkal vagyis inkább nyöszörgésekkel tarkított érzések kergetnek, pontosan a "de sok dolgom van/lenne" befejezés illene minden kezdés után...

bár sok gondolatom volt a nyáron, egyszer majdnem írtam a facebookról is, egész jó elképzelésem volt, csak kissé komor, meg leszólós, meg Világ-szidós és egyebek, így aztán megtartottam magamnak. Na meg láttam a nyáron egy-két embert, aki biztosan velem örült a találkozásnak vagy nem (ez is kölcsönös), de végül nem tartottam őket érdemesnek az ironizálásra sem.

a barátok meg barátok maradnak, velük nincs gond, őrizni kell őket, köszönöm nekik, hogy vannak, az "ellenség" meg kell, nehogy elszálljon az ember magától :) bár e témában sokféle dolgot tapasztaltam a nyáron is, fel is idéztem a Nézőpont című (talán a legjobb) bejegyzésem, mert ugye nem mindegy, melyik oldalán vagyunk annak a bizonyos dolognak xD
hogy csak egy ilyet említsek meg: az "X elhúzta a csíkot, mikor Y megjelent" az nem ugyanaz, mint hogy "Y addig nem szállt ki az autóból, amíg X el nem indult"

ja, és van egy két jó infóm a Vadnyugat egyes egyedeiről, majd alkalomadtán meg is köszönöm amit értem tettek.

és hát a gyönyör, a csoda, a szeptember, ami új és nemes feladatokkal havaz el (korai a hóesés, de nem ritka mostanában, hiszen a globális elhülyülés, ja bocs felmelegedés mellett bármi lehetséges)... szóval feladatok, melyeknek örülök, meg is tisztelnek, hiszen talán akkor mégsem vagyok akkora [...] mint egyes vadnyugati szereplők állítják.

akkor szeptEMBER, legyünk irgalmasak egymáshoz, sok türelmet, EMBERséget, szeretetet és persze szerelmet mindenkinek, aki él és mozog.. :)

csók a családnak, kitartást a szeretetben és a gyűlöletben.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr974759137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása