"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- a nap hal meg éjszaka -

2008/11/28. - írta: bendeati

Soha nem jössz túl korán.. Tv-t nézel? én csak részegen.. Istent "dicsértem" épp.. de nem jöttél.. és ez Élet? tök sötét. Rosszul vagyok, és kár az egészért.

Mindegy is. Nem jössz. Vagy ha jössz is, nem tudom, képes vagyok-e kivárni. De ki kell várni. Nincs más választás. És csak szaladnak a vonatok.. Talán erre jönnek... Istent dicsérve... Nélküle(d)... de..

Én itt vagyok..

Címkék: érzem
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr24841056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása