"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- önmagam -

2010/04/22. - írta: bendeati

Mikor önmagam keresem, mindig másokat találok. Azokat, akik megállítanak az utcán, vagy a hátam mögött suttogva tudakolják vagy próbálják kitalálni, mi van velem. Akik szerethetőnek tartanak, akiknek néha talán hiányzom, akik a véleményemre kiváncsiak. S akikről néha-néha el is hiszem, hogy aggódnak értem, pedig sokszor kedvetlen, türelmetlen és gonosz vagyok velük.

Címkék: gondolat kritikus
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr291942283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

észre-vétlen 2010.04.30. 00:24:21

Jó, hogy nem lett vége...
süti beállítások módosítása