"ember vagyok, így vagyok nevetséges"

- mint mindannyian -

2010/11/07. - írta: bendeati

tényleg bezárva gyermekkorom óta korlátok közé és nem hagyják, hogy szabaduljak, kitörnék, próbálkozom, akarom és mindig úgy teszek, mintha nem lennének ezek a határok, de nem normális dolog ez, hiszen miközben magam megszabadítanám, téged beszorítanálak ugyanazokba a hibás, önző keretek közé és számonkérem és nem engedem, hogy kiteljesedj és én pedig csak hajtom a szabadulás gépezetének nyikorgó, egymásnak feszülő fogaskerekeit.

tényleg bezárva és közben szeretve és gyűlölve, tán nem szeretek tényleg senkit, tán mégiscsak szeretek mindenkit, tán a szeretet nem is létezik, csak elképzelés, a szerelem csak önző birtoklásvágy, nem is féltékenység, csak a "ne nyúljanak ahhoz, ami az enyém" érzése.

miközben tán nem is az enyém, csak elképzelem, nem is a magáé, csak elképzeli és én nem is vagyok sem ilyen, sem olyan, csak a képzeletetekben él ez a kisfiú, aki nagynak tetteti magát.

áthajol a korláton, gégéjét nyomja a hideg vas, kezei markolják a rácsot és ti nézitek, élvezitek, vagy szánjátok...

"nincs gépfegyverem, kövem vagy nyilam,
ölni szeretnék, mint mindannyian
"

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bendeati.blog.hu/api/trackback/id/tr462431020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gáábi 2010.11.08. 17:09:31

Bár nem teljesen vág a témához, de a nekem oly sokszor kifejtett és itt leírt gondolat, mely szerint a szerelem csak egy birtoklási vágy, nem hagy nyugodni. Sokat gondolkodtam rajt, a blog ezen bejegyzése után. Én most valójában érzem hogy mi a szerelem, de mégis nehéz a birtoklási vágy elméletedet megcáfoljni. Sikerült röviden megfogalmaznom, az én elméletemet: A szerelem (az én értelmezésemben) az, amikor jobban szeretsz valakit, mint saját magad. Nem akarom birtokolni, kisajátítani, csak hogy ő boldog legyen. És ezért bármit megtenni. Barátom, szerintem ez a szerelem.

bendeati 2010.11.10. 21:52:06

Jobban szeretsz valakit, mint saját magadat? akkor nem erőszakolod rá magad, hanem hagyod, h más erőszakolja rá magát :D
süti beállítások módosítása